انواع کابینت آشپزخانه جدید با طراحی روز


امروزه طرح های کابینت آشپزخانه دچار تحولات زیادی شده است؛ به همین دلیل انواع مدلهای جدید کابینت آشپزخانه محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. اما جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه چه طرح و چه رنگی دارد ؟

انواع کابینت آشپزخانه جدید

کابینت آشپزخانه در سبک های مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک از جنس چوب و یا ام دی اف ساخته می شوند. آنچه که در طرح کابینت تاثیر می گذارد، مدل درب و نوع رنگ یا روکش آن می باشد. در ادامه کابینت های جدید آشپزخانه را معرفی می نماییم.

آیا می دانستید مجله ساختمانی BUILD در سال 2020 شرکت روماک را به عنوان برترین تولیدکننده کابینت در ایران معرفی نمود. پیشنهاد می کنیم انواع جدیدترین کابینت آشپزخانه طراحی و اجرا شده توسط روماک را مشاهده نمایید !

انواع کابینت آشپزخانه جدید

جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه با رنگ مات

امروزه کابینت های مات از جمله پر فروش ترین مدل های کابینت آشپزخانه هستند. رنگ ها و روکش های مات به شرح زیر برای انواع کابینت آشپزخانه جدیدکاربردی می باشند.

1- کابینت آشپزخانه با رنگ مات

سطح این کابینت ها با انواع رنگ های مات از قبیل پلی اورتان و نیم پلی استر بصورت پوششی رنگ می شوند. بدین معنی که سطح چوب و یا ام دی اف را با چندین دست رنگ می پوشانند تا درب کابینت کاملا مسطح و یکدست شود.

این نوع رنگ آمیزی برای کابینت های مدرن، نئوکلاسیک و کلاسیک کاربردی می باشد و بسیار شیک و امروزی هستند. در حقیقت انواع کابینت با درب فلت ( مسطح)، قابدار و زهواربرجسته دار قابلیت رنگ آمیزی به صورت پوششی را دارند.

2- کابینت آشپزخانه با روکش های گلاس مات

کابینت های گلاس مات در انواع طرح دار و ساده موجود بوده و برای آشپزخانه مدرن مناسب است. روکش های گلاس تنها بر روی درب های صاف و مسطح قابلیت اجرا دارند، به همین دلیل برای کابینت هایی که درب قابدار دارند چندان کاربردی نیستند.

این روکش های تنوع بالایی در رنگ بندی دارند و با اندکی خلاقیت می توان به صورت ترکیبی نیز از آن ها استفاده نمود.

کابینت های جدید آشپزخانه

کابینت های جدید آشپزخانه با طرح پلکانی ( دو پله )

اگر به دنبال یک کابینت خاص با طراحی منحصربفرد در سبک مدرن هستید؛ کابینت های پلکانی بهترین گزینه برای شما هستند. اما کابینت پلکانی چه طرحی دارد ؟

عمق کابینت هوایی به طور معمول 45 سانتی متر می باشد؛ با اینحال برای آشپزخانه های کوچک و مدرن می توان از کابینت پلکانی ( دو طبقه) استفاده نمود تا فضای بیشتری در اختیار شما قرار بگیرد. در کابینت های پلکانی؛ طبقه پایین با عمق استاندارد و طبقه بالایی با عمق 55 و برابر با کابینت زمینی طراحی می گردد.

کابینت نئوکلاسیک با درب قاب تونیک

اگر از دید شما آشپزخانه مدرن بسیار ساده و بی روح است، کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک را به شما پیشنهاد می نماییم. درب این کابینت ها بسیار شیک و امروزی بوده، اما این بدین معنی نیست که همانند کابینت های کلاسیک یک طراحی مجلل دارند.

درب کابینت نئوکلاسیک به صورت قاب تونیک طراحی می گردد، به همین دلیل به عنوان جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه شناخته شده اند.

کابینت جدید نئوکلاسیک

انواع کابینت آشپزخانه جدید مسطح بدون دستگیره

اگر یک خانه مدرن با پلان open دارید، آشپزخانه شما در معرض دید خواهد بود و توجه افراد را به خود جلب خواهد نمود. در این سبک خانه؛ کانتر و یا جزیره وسط به عنوان ورودی آشپزخانه در نظر گرفته می شود و کابینت ها به صورت تاچ یا فاقد دستگیره طراحی می گردند

کابینت بدون دستگیره در انواع دستگیره J شکل، دستگیره پروفیلی و دستگیره مگنتی قبل اجرا هستند که ویژگی ها و ظاهر متفاوتی دارند.

کابینت های جدید آشپزخانه دو رنگ

در سبک مدرن کابینت های دو رنگ بسیار پرطرفدار و شیک هستند و با اندکی خلاقیت و جست و جوی آنلاین می توان آشپزخانه ای زیبا را طراحی نمود.

به عنوان مثال کابینت پلکانی دو رنگ، کابینت مدرن تلفیقی از روکش چوب و روکش های گلاس، کابینت مدرن با روکش های گلاس در دو رنگ متفاوت و … که بستگی به سلیقه شخصی و محیط اطراف تان دارد.

پیشنهاد می کنیم با بررسی انواع کاتالوگ رنگ و روکش، بهترین تلفیق را برای کابینت دو رنگ خود انتخاب نمایید.

کابینت جدید دو رنگ

کابینت جدید آشپزخانه لوکس با ستون، سر ستون و تاج

امروزه سبک کلاسیک و وینتیج همچنان طرفداران خاص خود را دارد، بنابراین کابینت های لوکس نیز جزو کابینت های ترند و به روز محسوب می شوند. مدل کابینت کلاسیک جدید همراه با ستون، سر ستون و تاج طراحی می گردد، به همین دلیل بسیار چشمگیر و با شکوه هستند.

رنگ آمیزی پتینه یکی از خاص ترین رنگ ها برای کابینت های جدید و لوکس می باشد که تلفیقی از رنگ کرم-برنزی یا کرم-طلایی است و نقوش روکش چوب را به نمایش می گذارد.

کابینت جدید کلاسیک

بهترین مدل جدید کابینت آشپزخانه کدام است ؟

مدل های بالا جزو به روزترین طرح های کابینت محسوب می گردد که همگی شیک و زیبا هستند. بنابراین نمی توان گفت کدامیک بهترین مدل محسوب می گردد. کافی است با توجه به موارد زیر، کابینت ایده آل خود را نتخاب نمایید.

1- سبک طراحی داخلی منزل : بخاطر داشته باشید که کابینت باید با سبک معماری داخلی همخوانی داشته باشد. به عنوان مثال یک کابینت سفید با درب های فلت گزینه مناسبی برای خانه ای با المان های کلاسیک نمی باشد.

2- رنگ های موجود در آشپزخانه : سایر المان های موجود مانند کف، دیوار و سقف آشپزخانه را نادیده نگیرید. رنگ و مدل کابینت خود را متناسب با فضای آشپزخانه انتخاب نمایید.

3- بودجه مورد نظر : انواع کابینت آشپزخانه قیمت های متفاوتی دارند، بنابراین بهتر است کابینت را متناسب با بودجه خود انتخاب نمایید. المان هایی از قبیل جنس کابینت، مدل درب، جنس روکش، جنس رنگ و نحوه رنگ آمیزی از جمله عواملی هستند که قیمت کابینت را تحت تاثیر قرار می دهند.

4- متراژ و پلان آشپزخانه : اینکه آشپزخانه شما بزرگ یا کوچک است، بطور مستقیم می تواند در انتخاب شما تاثیر بگذارد. اگر آشپزخانه کوچکی دارید، بهتر است کابینت پلکانی و با رنگ روشن انتخاب نمایید تا فضا بزرگتر به نظر برسد.

اگر همچنان در انتخاب کابینت آشپزخانه خود تردید دارید؛ کارشناسان روماک آماده ارائه مشاوره در خصوص انتخاب طرح و مدل کابینت شما هستند.

منابع :

1- وبسایت  homebnc

2- نویسندگان روماک

سوالات متداول

کابینت پلکانی و کابینت دو رنگ در سبک مدرن از جمله طرح های جدید و به روز می باشد. در سبک نئوکلاسیک نیز کابینت سفید قاب دار شیک و امروزی است.

به خواندن ادامه دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *