ابعاد درب ضد سرقت


ابعاد درب ضد سرقت تک لنگه یا دولنگه همواره یکی از مهم ترین سوال ها مطرح شده بین مشتریان عزیز می باشد. همانطور که می دانید تغییر ابعاد دربهای ضد سرقت و افزایش طول و یا عرض آن، موجب بالا رفتن قیمت نهایی درب می شود. از این رو وارد کنندگان و مصرف کنندگان دربهای ضد سرقت مایل اند از درب با ابعاد استاندارد (تولید شده توسط شرکت سازنده) استفاده نمایند و سفارش های خود را به سمت همان ابعاد پیشنهادی ببرند تا بتوانند هزینه خرید و همچنین مدت زمان تحویل درب را کاهش دهند. لازم به ذکر است قبل از خریدن لوازم ایمنی برای درب های خود ابتدا ضخامت، ارتفاع و عرض درب را در نظر بگیرید تا بهترین گزینه برای منزلتان انتخاب نمایید.

از این رو  قصد داریم در این پست ابعاد استاندارد دربهای ضد سرقت در نقاط مختلف جهان را بررسی نماییم و به سوالات زیر پاسخ دهیم:
آیا ابعادی ثابت و استانداردی جهانی برای درب ضد سرقت وجود دارد؟
آیا ابعاد درب ضد سرقت در کشورهای مختلف متفاوت است؟
هنگام خرید درب ضد سرقت به چه نکاتی درمورد ابعاد آن باید دقت نماییم؟

برای پاسخ به سوالات فوق کافیست مقاله زیر را مطالعه فرمایید:

سر فصل ها:

  1. ابعاد استاندارد درب های ضد سرقت ترک
  2. ابعاد و اندازه درب های ضد سرقت تولیدی اروپا
  3. ابعاد استاندارد درب امنیتی چینی
  4. ابعاد درب ضد سرقت ایرانی
  5. عرض دربهای ضد سرقت
  6. نکات مهم هنگام اندازه گیری ابعاد درب امنیتی نصب
  7. مشکلات به وجود آمده در درب ضد سرقت به دلیل عدم اندازه گیری دقیق

ابعاد درب ضد سرقت سفید ایرانی

لازم به ذکر است به غیر از اندازه درب باید طراحی آن به شکلی باشد که در برابر فشاری معادل 159 کیلوگرم (برابر وزن یک ببر)، مقاومت کند. بیشتر محافظ های میله ای درب های ضد سرقت از فولاد مقاوم و یا فلزی که از درب های ضد سرقت پلاستیکی مقاوم تر است ساخته شده اند. همچنین اطمینان حاصل کنید قفل هایی که برای درب استفاده می کنید به کفپوش های شما آسیبی نزند. همچنین از لوازم ایمنی استفاده کنید که پایه های پلاستیکی داشته باشد تا در زمان فشار کفپوش ها را نخراشد.

ابعاد درب ضد سرقت ترک (تک لنگه)

درب ضد سرقت ترک به دلیل کیفیت بالای ساخت و همچنین سهولت در واردات نسبت به سایر کشورهای تولید کننده درب ضد سرقت همواره پرطرفدارترین و پرفروش ترین درب ضد سرقت وارداتی در ایران محسوب می شود.

ابعاد استاندارد درب ضد سرقت ترک در داخل این کشور معمولاً 108×212 سانتی متر است که بازشو مفید درب 90×205 سانتی متر می باشد. اما ابعاد درب های ضدسرقت ترک وارداتی به ایران، با توجه به تمایل کارفرمایان برای استفاده از درب های بزرگ تر دستخوش تغییراتی شده است. ابعاد دربهای ضد سرقت وارداتی ترک و مونتاژ ایران 101×205 و 97×204 سانتی متر می باشد که باز شو مفید آن به ترتیب 97×204 و 93×203 سانتی متر است.

ذکر این نکته ضروری است که برای دربهای ضدسرقت ایرانی، استاندارد خاصی وجود ندارد و معمولاً دارای ابعاد متغییری می باشد که با توجه به نیاز کارفرمایان تعیین می گردد.

همانطور که در بالا مطالعه کردید می توان نتیجه گرفت کارفرمایان ایرانی تمایلی به استفاده از ابعاد استاندارد تولیدی کشور ترکیه ندارند و ترجیح می دهند از ابعاد بزرگتری نسبت به نمونه ترک آن استفاده نمایند.

تصویر زیر مربوط به ابعاد در ضد سرقت ترک مدل پرنس (وارد شده توسط شرکت روماک) می باشد، همانطور که در نقشه اتوکد درب مشاهده می نمایید این درب باز شوی مفیدی، مطابق با نظر کارفرمایان عزیز داخل کشور را دارد.

جهت کسب اطلاعات و مشاهده انواع مدل های درب ضد سرقت ترک به صفحه درب ضد سرقت ترک اصل مراجعه فرمایید.

ابعاد درب ضد سرقت

ابعاد درب ضد سرقت شرکت سور

شرکت سور یکی از معروف ترین تولیدکنندگان درب ضد سرقت در ترکیه است که بنیان گذاران آن از سال 1930 شروع به فعالیت کردند. کمپانی سور ترکیه همه ساله تعداد زیادی درب را صادر می کند که نسبت به بقیه درب ها کمی گران تر هستند. لازم به ذکر است قیمت آنها براساس متریال و ابعاد درب ضد سرقت اصل، متفاوت می باشد.

ابعاد استاندارد درب ضد سرقت ترک

اگر می خواهید از این نوع درب های امنیتی استفاده کنید، باید در نظر داشته باشید که ابعاد استاندارد درب های ضد سرقت این شرکت با نوع چینی و ایرانی متفاوت بوده و دارای عرض 108 و ارتفاع 208 می باشد. همچنین قطر دیوار نباید از 24 سانتی متر بیشتر باشد.

جالب است بدانید عمده درب های ضد سرقت سور ترکیه به صورت کشویی است. قطر لنگه های درب 7 سانتی متر بوده و از قفل هایی با 14 زبانه به جهت بالا بردن بیشتر امنیت میتوان بهره برد .

وزن درب ضد سرقت ترک اصل

وزن تقریبی این درب ها 140 کیلوگرم است. بنابراین باید به نحو احسن رگلاژ شوند تا از مشکلات باز و بسته شدن آن جلوگیری شود.
برای تولید این نوع درب ها ، یک لایه ورق با قطر 1.5 میل به کار برده می شود که این صفحه از مقاومت بالایی برخوردار بوده و از جنس فولاد است.

ابعاد درب های ضد سرقت اروپایی

کشورهای اروپایی مانند ایتالیا و فرانسه از جمله مهمترین تولید کنندگان درب ضد سرقت در جهان می باشند که همواره از جدید ترین و مدرن ترین روش ها برای تولید درب های امنیتی استفاده می نمایند. از این رو ابعاد در نظر گرفته شده توسط این شرکت ها در تعیین ابعاد استاندارد درب ضد سرقت بسیار حائز اهمیت است. اما متاسفانه ابعاد استاندارد تولیدی هر یک از شرکت ها در اروپا با یکدیگر متفاوت می باشد و اندازه ثابت و مشخصی ندارد.

بطور کلی درب ورودی استاندارد عرضی بین 72 تا 91.5 سانتی متر و طولی برابر 203 سانتی متر دارد. با این حال به خاطر داشته باشید هر دربی ابعاد متفاوتی دارد.  لازم به ذکر است بجز درب امنیتی باید به دنبال محافظ میله ای و یا قفل قابل حملی باشید که قابلیت تنظیم شدن داشته باشد تا مناسب همه ی دربهای خانه تان باشد. در ادامه با توجه به اینکه نمی توان اندازه ثابتی را ابعاد را درنظر گرفت، درب های امنیتی شرکت های مختلف را جداگانه مورد بررسی قرار دهیم.

ابعاد دربهای ضد سدقت شرکت okey:

ابعاد دربهای ضدسرقت ایتالیایی برند okey دارای بازشو مفید به طول و عرض 92×205 سانتی متر هستند که اندازه پشت تا پشت روکوب آن 108×213سانتی متر می باشد. ابعاد این شرکت بسیار به ابعاد درب های ضد سرقت ترک نزدیک می باشد.

ابعاد درب های ضد سرقت شرکت Pd secure :

برند Pd secure نیز درب های تولیدی خود را با ابعاد106×216 سانتی متر عرضه می نماید که بازشو مفید در نظر گرفته شده برای این مدل درب  98×214 می باشد. ابعاد درب های این شرکت نسبت به سایر شرکت ها کمی بزرگتر است.

اندازه دربهای ضد سرقت شرکت Golden door :

درب ضد سرقت تولیدی برند Golden door دارای باز شوی مفید با ابعاد 95×206 می باشد که این اندازه از ابعاد شرکت okey بزرگتر و نسبت به شرکت Pd secure کوچکتر می باشد.

ابعاد درب ضد سرقت

ابعاد درب های ضد سرقت چینی :

با توجه به قیمت مناسب درب ضد سرقت چینی، این درب طرفداران زیادی در بازار پیدا کرده است، اما همانطور که قبلا ذکر شد درب های چینی به دلیل عدم استاندارد سازی مطلوب از کیفیت و امنیت بالایی برخوردار نیستند. ابعاد درب ضد سرقت چینی معمولا 105X210 سانتی متر می باشد همانطور که می دانید حداقل عرض استاندارد برای یک درب ورودی حدود 90 سانتی متر است، بنابراین این درب ها از این نظر استاندارد می باشند، البته این بدان معنا نیست که تمامی درب های ضد سرقت چینی چینین ابعادی دارند و طبیعتا ممکن است شرکت های مختلف استاندارد های دیگر نیز داشته باشند.

البته بسیاری از تولیدکنندگان درب ضد سرقت چینی درب را در اندازه مورد درخواست مشتریان تولید می نمایند. اما به هر حال واردکنندگان درب های چینی، معمولا درب هایی با ابعاد رایج را انتخاب می نمایند.

البته همانطور که قبلا ذکر شد دلیل بی کیفیتی درب ضد سرقت چینی مربوط به ابعاد آن نیست و بیشتر مربوط به متریال به کار رفته در ساخت درب می باشد.

برای آشنایی با ویژگی ها و ساختار درب های چینی ضد سرقت، به صفحه درب ضد سرقت چینی مراجعه فرمایید.

سایز درب ضد سرقت چینی Zhejiang Zhengxin

شرکت Zhejiang Zhengxin از جمله معروف ترین سازنده ها در کشور چین می باشد. اندازه استاندارد درب های تولیدی این شرکت در ابعاد 2.50 در 86 و یا 2100 در 96 ساخته می شود. ضخامت استیل بکار برده شده در هسته این درب های 0.5 میلیمتر تا 1 میلیمتر در قسمت پنل و 1 تا 2 میلیمتر در حاشیه های اطراف و بالا و پایین می باشد.

درب های مرغوب تر از فلز آلومینیوم در ساختار هسته درب استفاده می کنند، که قیمت بسیار بالاتری دارند.

ابعاد درب ضد سرقت ایرانی استاندارد

ابعاد درب ضد سرقت ایرانی هم باتوجه به تولید کننده های مختلف متفاوت است. برای مثال درب ضد سرقت موریس تولیدی شرکت روماک دارای ابعاد مفید باز شوی 95×214 می باشد و قابلیت ساخت تا عرض مفید بازشوی 110 سانتی متر را هم دارد. این بدین معناست که امکان سفارشی سازی به راحتی میسر می باشد و این مسئله از مزیت های درب ضد سرقت ایرانی نسبت به سایر درب های وارداتی می باشد.

در ادامه به بررسی منطق اندازه درب ضد سرقت و استانداردهای کاربردی آن می پردازیم.

ابعاد درب ضد سرقت تولیدی شرکت روماک

شرکت روماک یکی از شناخته شده ترین تولیدکنندگان دربهای ضد سرقت می باشد. روماک درب ضد سرقت را در ابعاد مورد نیاز شما سفارشی سازی می نماید. در نظر داشته باشید که حداقل طول درب 220 سانتیمتر می باشد که 7 سانتیمتر از آن را چهارچوب از قسمت بالای درب پوشش می دهد. در نتیجه حداقل بازشوی درب باید 213 سانتیمتر باشد.

اندازه عرض درب ضد سرقت از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا درب ورودی باید دارای عرض کافی باشد تا بتوان اشیاء بزرگ مانند یخچال را از آن عبور داد. به عنوان مثال درب ضد سرقت عرض 90 کارایی مفیدی نخواهد داشت و حداقل بازشوی مفید برای تردد راحت اشیا یک متر می باشد.

در نظر داشته باشید که چهارچوب از طرفین شامل 7 سانتیمتر در قسمت راست و 7 سانتیمتر در قسمت چپ می شود. در نتیجه عرض درب باید حداقل 115 سانتیمتر باشد که در این حالت بازشوی درب حدود 1 متر خواهد بود.

ابعاد فریم درب ضد سرقت

یکی از ویژگی های درب ضد سرقت، بهره گیری از چهارچوب بر روی فریمی است که در داخل دیوار قرار دارد. فریم دیوار از قوطی فلزی های 40*80 و یا 40*100 ساخته شده است. ابعاد فریم درب ضد سرقت باید به گونه ای در نظر گرفته شود که طول و عرض آن به ترتیب 2 و 3 سانتی متر بیشتر از ابعاد درب باشد و یا اصطلاحاً بادخور داشته باشد.

ابعاد درب ضد سرقت

وزن درب ضد سرقت ایرانی استاندارد

همانطور که ذکر شد ؛ درب های ضد سرقت وزن بالاتری در مقایسه با درب های معمولی دارند. علت این امر هم به کارگیری ورق فولادی و قوطی فلزی در ساختار درب می باشد. وزن درب ضد سرقت با ورق 1.5 میلیمتری فولادی در حدود 150 کیلوگرم می باشد. به درخواست برخی از کارفرمایان نیز می توان از ورق 0.5 میلیمتر استفاده نمود که در این حالت وزن درب کاهش می یابد.

بنابراین وزن درب یکی از مواردی است که برای خرید درب ضد سرقت ایرانی استاندارد باید به آن توجه کنید. زیرا امنیت این نوع درب ها تا حد زیادی به آن وابسته است و معمولا در های امنیتی سبک کیفیت خوبی ندارند. پس لازم می دانیم تا در اینجا به 3 فاکتور اصلی تاثیر گذار بر وزن درب اشاره کنیم:

1) نوع رویه درب ضد سرقت

2) شبکه بندی فولادی داخل

3) ضخامت ورق های درب

عرض درب ضد سرقت

اغلب سازنده ها و تولیدکنندگان درب را مطابق با ابعاد سفارشی شما می سازند. اما در برخی مواقع عرض درب ضد سرقت شما کمتر از ابعاد استاندارد می باشد. در این شرایط ، تغییر سایز درب ضد سرقت منجر به تغییر کلی طراحی درب می شود. در نهایت ممکن است طراحی درب چندان خوشایند نباشد. در نظر داشته باشید که دربهای ضد سرقت دارای ضخامت می باشند، بنابراین به هنگام باز شدن درب، فضای کمتری را برای جابجایی اسباب و اثاثیه باقی می گذارد.

در مواقعی که تصمیم به تهیه درب لابی ضد سرقت دارید، می توان کتیبه درب را با ساختاری معمولی ساخت و وسط درب را ضد سرقت نمود. بنابراین برای درب های لابی، دغدغه غیر استاندارد بودن ابعاد درب را نداشته باشید.

سایر نکات مهم در مورد ابعاد دربهای ضد سرقت :

با بررسی دقیق ابعاد دربهای ضد سرقت و مشاهده نمونه های تولید شده در صنعت دربهای ضد سرقت در نقاط مختلف جهان به این نتیجه می رسیم که استاندارد مشخص و بین المللی برای ابعاد درب های ضدسرقت وجود ندارد و با توجه به درخواست کارفرمایان و سفارش دهندگان قابل تغییر می باشند. بنابراین نکات زیر راهنمای شما خواهد بود تا انتخاب بهتری را در خصوص ابعاد استاندارد درب داشته باشید.

قفل درب از جمله اجزای تاثیر گذار در امنیت درب می باشد. به همین جهت پیشنهاد می شود مطالب مرتبط با قفل مخفی درب ورودی را مطالعه فرمایید.

اندازه استاندارد درب ضد سرقت

نکته ی مهمی که باید در خرید و سفارش دربهای ضد سرقت مد نظر قرار داد، این است که ابعاد طول و عرض درب ضد سرقت حتی الامکان از 230  * 110 سانتی متر بیشتر نشود. زیرا در غیر اینصورت موجب سنگینی درب و افتادگی آن شده و پس از مدتی مشکلاتی را به همراه خواهد داشت. توصیه می گردد برای ابعاد بزرگتر راه حل دیگری مانند ایجاد کتیبه پیدا کنید. همچنین اندازه مناسبی برای درزهای بین چهارچوب و بازشو در نظر گرفته شود. به این مسئله باید توجه داشته باشیم که تولید درب ضد سرقت با طول و عرض مفید بازشو کمتر از ابعاد ذکر شده، برای جابجایی لوازم بزرگ مانند یخچال ساید بای ساید مشکل به وجود خواهد آورد.

ضخامت درب نیز تاثیر بسزایی در عملکرد درب دارد. ضخامت نهایی درب های چوبی مجموعی از ضخامت هسته درب ( ورق فولادی ، ورق هانی کام و … ) و روکش بکار گرفته در سطح درب می باشد. ضخامت استاندارد دربهای ضد سرقت از 42 میلیمتر تا 62 میلیمتر قابلیت سفارشی سازی دارد. البته برخی از درب ها با ضخامت کمتر نیز وجود دارد. بدیهی است که ضخامت کمتر، اندازه استاندارد نمی باشد. ضخامت بیشتر نیز برای درب های ورودی توصیه نمی شود.

اندازه گیری درب ضد سرقت

به چه نکاتی هنگام اندازه گیری ابعاد درب ضد سرقت می بایست دقت کرد ؟

شما می توانید شخصا اقدام به اندازه گیری درب نمایید اما ما به شما پیشنهاد می کنیم این کار را به یک متخصص بسپارید. زیرا اندازه گیری درب امنیتی دارای پیچیدیگی های خاصی می باشد. به هر حال اگر به هر دلیلی تمایل داشتید خودتان ابعاد درب را اندازه گیری نمایید به نکات زیر دقت کنید:

قرارگیری درب شما بسیار مهم است، ممکن است در سمت چپ یا راست باشد همچنین مهم است که برنامه ریزی های زیر را انجام دهید.

1- زمان اندازه گیری: اندازه گیری درب می بایست پس از اتمام کف و دیوارها صورت گیرد. زیرا ارتفاع کف و عرض دیوار به شدت در اندازه نهایی ارتفاع و عرض درب امنیتی تاثیر گذار است.

2- شکاف درب و چهارچوب : به اندازه شکاف بین درب و چهارچوب دقت نمایید. این فضا می بایست به درستی توسط فوم پوشش داده شود. هرچه این فاصله کمتر باشد درب عایق بهتری در برابر صدا و گرما خواهد بود.

3- سه بار اندازه بگیرید: هر بعد باید سه بار اندازه گیری شود یعنی ارتفاع می بایست در چپ، مرکز و سمت راست و عرض درب، در بالا، مرکز و پایین اندازه گیری شود این کار دقت اندازه گیری را به شدت بالا می برد. درباره عرض درب این نکته بسیار مهم است که در بین اندازه های گرفته شده کمترین مقدار را به عنوان سایز اصلی در نظر بگیرید.

4- میلی متری اندازه بگیرید : جهت اندازه گیری درب امنیتی خود می بایست تمامی ابعاد را به میلی اندازه بزنید و همچنین عرض های شکاف را در اطراف محیط در نظر بگیرید.

5- درب باید مستطیل باشد: درب باز شده شما باید مستطیل باشد یعنی زاویه داخلی 90 درجه باشد و همچنین حتما دو قطر را اندازه گیری و مقایسه نمایید.

6- جهت باز شدن درب :جهت باز شدن درب (داخلی یا خارجی بودن) را تعیین کنید. برای مثال شما وقتی از داخل اتاق به درب نگاه می کنید درب شما به داخل باز می شود و دسته در سمت چپ قرار می گیرد.

7-اندازه گیری دقیق : هنگام اندازه گیری درب باید تمامی ابعاد استاندارد را داشته باشید و بر اساس آن اندازه گیری کنید سطح کف باید معلوم باشد اندازه گیری باید با استفاده از یک دستگاه دقیق انجام شود.

شرکت روماک با استخدام متخصصان کار بلد آماده کمک و مشاوره به کارفرمایان عزیز در زمینه اندازه گیری درب ضد سرقت می باشد از این رو کافیست با شماره های شرکت (موجود در قسمت تماس با ما) تماس بگیرید.

درب ضد سرقت

مشکلات به وجود آمده در درب به دلیل عدم دقت در انداره گیری ابعاد :

درب های ضد سرقت به عنوان یکی از عناصر اصلی در منازل، گاهاً دچار اختلال می شوند که در عملکرد درب تاثیر منفی می گذارد.  شاید این بخش در ظاهر ارتباط چندانی به ابعاد درب نداشته باشد، اما اشتباه در محاسبات اندازه گیری درب ضد سرقت موجب ایجاد چنین نقص هایی می گردد در اینجا این هر یک از این نواقص را بیان خواهیم کرد و راه حل برطرف کردن آنها را بررسی می نماییم.

عدم حرکت روان درب های ضد سرقت:

کشیده شدن درب بر روی زمین؛ معمولا همراه با ایجاد خراشی نیم دایره شکل بر روی زمین است. این مشکل بر اثر لولای نامناسب رخ می دهد. حرکت نامناسب درب حسی خوبی را در صاحب خانه و حتی مهمان ایجاد می کند. از این رو ترمیم آن یکی از مهمترین موارد تعمیری درب می باشد. عوامل زیر می تواند سبب ایجاد این مشکل گردد.

1. سنگینی درب : شاید سنگین بودن درب ضد سرقت مسئله بسیار عجیبی نباشد و از ویژگی های این درب محسوب شود. اما وزن بیش از حد زیاد آن موجب اختلال در حرکت درب می گردد که این سنگینی زیاد می تواند ناشی از عدم طراحی درست و یا استفاده از مواد غیر استاندارد در درب می باشد.

2. طراحی نامناسب درب : درب ضد سرقت باید توسط اشخاص متخصص تولید شود.

3. اصطکاک بین لولا و قطعات: اصطکاک زیاد بین لولا و قطعات موجب پاره شدن واشر ها می گردد و این امر موجب می شود در ضد سرقت به خوبی باز نگردد.

4. عدم اندازه گیری دقیق چهارچوب و درب : عدم اندازه گیری دقیق درب و فریم باعث می شود این دو پس از نصب به خوبی بروی هم سوار نشوند و از طرفی نصب نامناسب چهارچوب به دیوار موجب ایجاد اختلال در حرکت درب می گردد.

5. نصب نامناسب چهارچوب: در صورتی که چهارچوب به درستی در جایگاه خود قرار نگیرد، در حرکت درب خلل ایجاد می نماید.

بسته نشدن درب ضد سرقت :

دربی که صحیح نصب شده باشد، نیازی به فشار زیاد برای بسته شدن ندارد. در غیر این صورت درب دچار مشکل شده است. علت آن می تواند ترازبندی ناصحیح زبانه قفل با چهارچوب باشد. علت دیکر نیز می تواند لولای درب باشد، زیرا لولا نقش مهمی در بسته شدن درب ایفا می کند. بنابراین باید این موارد بررسی گردد تا مشکل رفع گردد.

صدای قفل معمولا نشان می دهد که درب شما به درستی بسته شده است، اما اگر این اتفاق رخ ندهد نشاندهنده اشکالی در درب می باشد که به تشریح این مشکلات خواهیم پرداخت.

عدم تنظیم دقیق لولاها :  تنظیم یا نگهداری لولا نقش مهمی را در درست بسته شدن درب دارد در واقع زمانی لولا ها بهترین کارای را دارند که ابعاد درب بسیار دقیق اندازه گیری شده باشند، البته جنس لولا و نصب دست آن هم بسیار تاثیر گذار است.

گیر کردن قفل درب ضد سرقت: گیر کردن قفل درب به دلیل مشکل در قاب درب می باشد و نشان دهنده اختلال در قاب می باشد.

خرابی قفل درب

آسیب به کفپوش : 

کف پوش باید جنس مناسب و مرغوبی داشته باشد. زیرا در صورت عدم اندازه گیری درست درب و ایجاد تماس کم آن با کفپوش، موجب ایجاد خراش روی آنها خواهد شد.

در کل می توان گفت مشکلاتی که برای درب پیش می آید عمدتاً در ارتباط با ابعاد صحیح، ترازبندی و یراق آلات درب می باشد. بهترین راه حل برای پیشگیری از هر گونه مشکلی بکارگیری نیروی متخصص جهت ساخت و نصب درب ضد سرقت می باشد.

سوالات متداول

حداقل طول درب 220 و عرض آن 115 سانتیمتر است. چهارچوب از چپ ، راست و قسمت بالا 7 سانتیمتر را کسر می نماید؛ در نتیجه بازشوی مفید 213 در 100 سانتیمتر خواهد بود.

بازشوی مفید عرض درب باید حداقل یک متر باشد تا بتوان اجزای بزرگ از قبیل یخچال را از آن عبور داد.

برای اینکه عملکرد درب ضد سرقت زیر سوال نرود، باید درب بصورت تک لنگه طراحی گردد. با در نظر گرفتن این موضوع می توان اندازه درب ضد سرقت را سفارشی سازی نمود.

اندازه استاندارد درب ضد سرقت ترک اصل 108×212 می باشد و بازشوی آن 90×205 سانتی متر است. البته ابعاد درب هایی که در گذشته وارد کشور می شد متفاوت از ابعاد استاندارد بود.

به خواندن ادامه دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *