خرید اینترنتی درب ضد سرقت


خرید اینترنتی درب ضد سرقت شاید چندان در کشور ایران رایج نباشد. اما بدون شک این موضوع در آینده ای نه چندان دور رواج می یابد. در این مقاله سعی شده است ابتدا راهنمای خرید اینترنتی و آنلاین باشیم، سپس اطلاعات لازم را جهت سفارش آنلاین درب ضد سرقت ، در اختیارتان بگذاریم. شرکت روماک در حوزه تولید و فروش انواع درب (درب ضد سرقت، درب اتاق خواب ، درب ورودی ساختمان)، کمد دیواری و کابینت چوبی فعالیت دارد؛ از این رو در این پست به نکاتی که هنگام خرید اینترنتی درب ضد سرقت و خرید درب اتاق خواب اشاره خواهیم کرد.

امروزه با توسعه تکنولوژی در جهان و رواج داد و ستد الکترونیک و همچنین استفاده اکثر افراد از گوشی های هوشمند، خرید اینترنتی به شکل فزاینده ای در حال رشد است. حال مهم ترین سوالی که در این زمینه مطرح می شود این است که هنگام خرید اینترنتی می بایست به چه موارد دقت نماییم تا بهترین و مطمئن ترین خرید را داشته باشیم؟

برای پاسخ به این سوال ابتدا باید بدانید که چه محصولی می خواهید در واقع روش خرید هر کالا با کالای دیگر متفاوت است. اما برخی نکات مشترک در هر نوع خرید اینترنتی وجود دارد که ما در ادامه آنها را بازگو خواهیم کرد.

در ادامه موارد زیر را مورد بررسی قرار خواهیم داد:  (برای مطالعه هریک از موارد زیر بر روی کلیک نمایید).

1. تاریخچه، معایب و مزایای خرید اینترنتی

2. بطور کلی هنگام خرید اینترنتی به چه نکاتی باید دقت کرد ؟

3. نکاتی که هنگام خرید اینترنتی درب ضد سرقت باید به آن توجه کرد ؟

4. مواردی که هنگام خرید اینترنی درب چوبی می بایست به آن دقت کرد ؟

5. فروش درب ضد سرقت آنلاین

1. تاریخچه ، معایب و مزایای خرید اینترنتی

خرید اینترنی درب ضد سرقت یا بطور کلی خرید اینترنتی یک نوع تجارت الکترونیک است که این امکان را به مصرف کنندگان می دهد تا از طریق مرورگر وب و بدون نیاز به حضور فیزیکی در فروشگاه اقدام به خرید نمایند. در واقع یک سایت فروشگاهی با ارائه عکس و اطلاعات از محصولات خود، به بهترین شکل خریداران را در انتخاب کالای موردنیازشان راهنمایی می کند.

تاریخچه خرید اینترنتی

خرید اینترنتی ابتدا توسط تیم برنرز لی پایه گذاری شد و اولین فروش اینترنتی را پیتزا هات در سال 1994 انجام داد. البته همگی ما بخاطر داریم که تا چندین سال پیش اعتماد لازم برای خرید اینترنتی وجود نداشت اما با ظهور سایت هایی همچون eBay , Amazon , Alibaba  اعتماد سازی که در سطح جهانی انجام دادند، بتدریج فرهنگ خرید اینترنتی در بین جوامع نهادینه شد تا جایی که امروزه برخی از افراد حتی کوچکترین خریدهای خود را بصورت اینترتی انجام می دهند.

خرید اینترنتی درب ضد سرقت

مزایای خرید اینترنتی

کاهش هزینه ها برای فروشندگان: خرید اینترنتی در کشور عزیزمان ایران هم در سال های اخیر به شدت رواج پیدا کرده و با توجه به هزینه های زیاد اجاره یا خرید مکان های تجاری، اکثر صاحبان کسب کار تمایل به ایجاد یک وبسایت و کسب درآمد از طریق اینترنت را دارند زیرا با این کار هزینه های اولیه خود را کاهش می دهند و در نتیجه به سود بیشتری می رسند و از طرفی به نیاز مشتریان خود به درستی پاسخ می دهند،

کاهش قیمت اولیه: در واقع کسب کار الکترونیک نه تنها به سود فروشندگان می باشد، بلکه به دلیل کاهش هزینه ها برای فروشندگان موجب کاهش قیمت نهایی محصولات برای خریداران نیز می شود.

کاهش هزینه و دردسرهای خرید: خرید اینترنتی، دردسرهای خرید از جمله: هزینه رفت و آمد، ترافیک، عدم مقایسه درست کالاها و … را برای مصرف کنندگان  از بین می برد.

گسترش فعالیت برای فروشندگان: یکی دیگر از مزایای تجارت الکترونیک برای عرضه کنندگان محصولات و خدمات این است که به طور هزمان امکان داد و ستد به شکل B2B (ارائه محصول به سایر خرده فروشی ها ) و هم B2C (ارائه محصول به مشتری نهایی) را فراهم می آورد.

افزایش اطلاعات خریداران : از دیگر مزایای خرید اینترنتی آگاه سازی مشتریان قبل از خرید می باشد بطور مثال هنگام خرید درب ( یا بشکل تخصصی تر خرید درب ضد سرقت ) که از جمله کالاهایی هستند که نیاز به اطلاعات قبل از خرید دارند مشتریان می توانند با مراجعه به یک وبسایت و خرید اینترنتی درب ضد سرقت اطلاعات لازم را کسب نمایند حتی اگر خرید درب را انجام ندهند می توانید به مفید ترن اطلاعات دست یابید زیرا سایت ها برای دیده شدن در دنیای وب چاره ای جز تولید محتوای مفید و جدید نداردند. بنابراین اگر قصد خرید اینترنتی درب ضد سرقت هم ندارید بهتر است به وبسایت ها سر بزنید.

تنوع بیشتر فروشگاه آنلاین درب ضد سرقت: یکی دیگر از مزایای خرید اینترنتی این است که شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی از محدوده مورد نظر خود خرید کنید و اینگونه انتخاب بسیار بیشتری برای رنگ و اندازه درب ضد سرقت دارید.

مقایسه راحتر بین محصولات در خرید اینترنتی : تحقیق درباره ی محصول دلخواه وهمچنین داشتن زمان کافی برای مقایسه آنها به صورت آنلاین بسیار آسان تر است.
همچنین میتوانید با توجه به نظرات سایر مصرف کننده ها از تجربه آنها نیز استفاده کنید و از رتبه کیفی سایت ها باخبرشده و بین همه گزینه های موجود بهترین قیمت و کیفیت را پیدا کنید.

خرید اینترنتی درب ضد سرقت

معایب خرید اینترنتی

هنوز هم برخی از افراد معتقدند که می بایست کالایی را که می خواهند بخرند را از نزدیک ببینند، البته تا حدی هم به این افراد باید حق داد بخصوص هنگام خرید برخی از کالاها مانند پوشاک، زیرا هرچقدر هم ما ظاهر یک لباس را دوست داشته باشیم بازهم لازم است که آن را به تن نماییم و سپس تصمیم قطعی در مورد خرید آن بگیریم.

البته تنها پوشاک نیست که این ویژگی را دارد بلکه هنگام خرید درب چوبی و یا خرید درب ضد سرقت شاید بهتر باشد پس از انتخاب درب مورد نظر آن را نزدیک مشاهده نمایید و سپس اقدام به خرید درب نمایید و به عبارتی دیگر خرید اینترنتی درب ضد سرقت بیشتر برای کسب اطلاعات مفید است.

2. بطور کلی هنگام خرید اینترنتی به چه نکاتی باید دقت کرد ؟

همانطور که در بالا ذکر شد؛ هنگام خرید اینترنتی (از جمله خرید اینترنتی درب ضد سرقت، درب داخلی و درب لابی ) می بایست به موارد زیر قبل از خرید توجه کرد.

بیان جزئیات نشان دهنده کیفیت کالاست

همواره این مطلب را مد نظر داشته باشید که اطلاعات ارائه شده از محصول در سایت باید بتواند به تمامی سوالاتی که در ذهن خریدار ایجاد می شود پاسخ دهد و حتی از آن هم فراتر برود. در حقیقت بهتر است اطلاعات فنی بیش از انتظار مخاطب هم در اختیارش قرار گیرد. زیرا این امر نشاندهنده این می باشد که عرضه کننده کالا محصول با کیفیت و مرغوبی را توزیع می نماید که حاضر است جزئیات و اطلاعات کاملی را در اختیار مشتری قرار دهد. به عبارتی دیگر بیان جزئیات نشان دهنده اشراف و اطمینان فروشنده از کالایی که می فروشد، می باشد.

خرید اینترنتی درب ضد سرقت

طراحی وبسایت عامل تعیین کننده

تا به حال برای خرید به فروشگاه برندهای معروف (مثل Swarovski AG) سر زده اید؟ آیا در طراحی داخلی فروشگاه آنها نقص یا عیب دیده اید؟ آیا ویترین های آنها چشم نواز نبوده است؟ آیا بی نظمی در قفسه ها و یا چینش محصولاتشان دیده اید؟ آیا کارکنان آنها توانایی راهنمایی شما را نداشته اند؟ بطور قطع پاسخ به تمامی این سوالات منفی می باشد به عبارتی سوالات مطرح شده در بالا از عوامل تعیین کننده و در واقع اعتبار دهنده به یک برند می باشد.

حال که در خرید اینترنتی مکان فیزیکی وجود ندارد و امکان سنجش فاکتور های بالا موجود نیست، تنها طراحی وبسایت می تواند پاسخگوی نیاز های شما باشد. در واقع هرچه طراحی وبسایت زیباتر و استفاده از آن راحت تر باشد و ازسرعت بالایی برخوردار باشد؛ نشان از اعتبار آن وبسایت است. همانطور که مشاهده می کنید طراحی خوب وبسایت نشان از اعتبار عرضه کننده کالا و احترام به خریدار می باشد.

خرید اینترنتی درب ضد سرقت

کیفیت عکس و فیلم نشان از اعتبار فروشگاه اینترنتی می باشد

یکی از عواملی که نشان می دهد یک سایت فروشگاهی، تولیدکننده اصلی محصولاتش بوده و صاحب اصلی کسب کارش می باشد، تصاویر اختصاصی از محصولاتش است. زیرا استفاده از عکس های کپی شده؛ نشان دهنده این مطلب است که آن وبسایت خودش یک واسطه است و محصولات دیگران را می فروشد.

برای چک کردن اینکه تصاویر کپی شده است یا خیر؛ کافیست روی عکس وبسایت مورد نظر راست کلیک نمایید و گزینه search google for image کلیک نمایید و در صفحه گوگل باز شده اگر در Pages that include matching images نام وبسایت که قصد خرید از آن را دارید به نمایش درآمد، یعنی عکس متعلق به آن وبسایت است.

برای مثال ما بر روی عکس درب ضد سرقت مارشال تولیدی شرکت روماک این تست را انجام دادیم. همانطر که در عکس مشاهده می نمایید، نتیجه این شد که نام وبسایت شرکت روماک در صفحه به نمایش در آمد .

خرید اینترنتی درب ضد سرقت

نکته: همواره به این نکته دقت نمایید؛ متاسفانه برخی از وبسایت ها عکس را با فتوشاپ تغییر داده و گوگل را به اشتباه می اندازند.

این موضوع برای خرید اینترنتی درب ضد سرقت به شدت اهمیت دارد. زیرا خرید درب ضد سرقت (خرید درب چوبی ، خرید درب اتاق خواب، خرید درب لابی) از فروشگاهی که خودش تولید کننده اصلی درب نباشد موجب افزایش قیمت درب ضد سرقت می شود.

به نماد اعتماد الکترونیک دقت نمایید

همانطور که می دانید؛ مرکزی با نام توسعه تجارت الکترونیک که وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد، نمادی را با نام نماد اعتماد الکترونیک به عنوان تاییدیه به وبسایت ها اعطا می کند. بنابراین هنگام خرید اینترنتی به این نماد حتما دقت نمایید.

خرید اینترنتی درب ضد سرقت

حتما به صفحه درباره ما و تماس با ما سر بزنید

این دو صفحه بسیار مهم می باشند. زیرا وجود اطلاعات دقیق تماس (آدرس و تلفن واقعی) و همچنین رزومه مناسب هر وبسایت نشان از اعتبار آن شرکت است.

3. نکاتی که هنگام خرید اینترنتی درب ضد سرقت باید به آن توجه نمود ؟

در بالا به نکات مشترک برای خرید اینترنی تمامی کالاها اشاره کردیم، حال نوبت آن رسیده که به شکل تخصصی به مواردی که هنگام خرید اینترنتی درب ضد سرقت باید به آن دقت نماییم بپردازیم. البته خرید درب ضد سرقت یا بطور کلی خرید درب چوبی در زمره خریدهای متداول برای عموم مردم قرار نمی گیرد. پس کمی باید در این حوزه تخصصی تر به این موضوع نگاه کنیم.

در پایین موارد مهمی که باید یک وبسایت اینترنتی در حوزه فروش درب چوبی به آن اشاره نماید ذکر شده است:

بیان ویژگی های مهم درب

در خرید اینترنتی درب ضد سرقت یا بطور کلی خرید درب، باید یک وبسایت درب را از چند وجه مورد بررسی قرار دهد و اطلاعات مهمی در مورد تمامی ویژگی های درب در اختیار بازدید کنندگان بگذارد. در پایین مهم ترین ویژگی هایی که مشتریان باید در مورد آن اطلاعات داشته باشند؛ آورده شده است:

ویژگی های ظاهری درب : در این ویژگی بیشتر درباره نمای بیرونی درب توضیح داده می شود. مواردی نظیر نوع طراحی درب، چوب به کار رفته در درب، روکوب و پشت کوب، قفل و یراق آلات درب و هر آنچه با چشم قابل مشاهده است، در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

ویژگی های فنی درب : در ویژگی فنی بیشتر درمورد ساختار و متریال اصلی درب توضیح داده می شود برای مثال درباره درب ضد سرقت درباره ویژگی ورق فولادی استفاده شده در درب  یا مواردی از جمله جنس دستگیره های درب و نوع رنگ آمیزی آن توضیح داده می شود.

ویژگی های مقاومتی درب: این مورد همانطور که از نامش مشخص است درباره مقاومت درب در برابر سایش، ضربه، رطوبت و یا عایق بودن آن اطلاعات به خریداران می دهد.

توجه به اندازه و ضخامت درب ضد سرقت

فروش درب ضد سرقت باید به گونه ای باشد که براساس ابعاد شما، درب ساخته شود همینطور ابعاد درب ضد سرقت خریداری شده باید با ابعاد ورودی خانه شما مطابقت داشته باشد.همچنین در اندازه گیری دقت کافی داشته باشید تا ازهزینه های اضافی بعدی جلوگیری نمایید.

امروزه افراد زیادی مایل هستند درب امنی از فروشگاه آنلاین درب ضد سرقت خریداری کنند ،بنابراین باید با ویژگی های در ضد سرقت مناسب آشنایی شویم تا درست تر تصمیم گیری کنیم.
یکی دیگراز عوامل تاثیر گذار در فروش آنلاین درب ضد سرقت ،ضخامت درب است. زیرا هرچه ضخامت بیشتر باشد ، امنیت درب بالاتر رفته وهمچنین باید با ورودی ساختمان شما تناسب داشته باشد

نقشه جزئیات درب (اُتوکَد)

شاید یکی از مهم ترین عاملی که نشانده هنده اصالت درب می باشد و در واقع اثبات کننده این است که یک شرکت تولیدکننده اصلی محصولاتش می باشد (واسط نیست) نقشه جزئیات درب است. قبل از خرید اینترنتی درب ضد سرقت و یا خرید هرگونه درب مشاهده نقشه های اُتوکَد در واقع دقیق ترین اطلاعات را به شکلی تصویری در اختیار خریداران قرار می دهد. شاید بتوان گفت اکثر سایت های ایرانی در زمینه فروش درب، نقشه جزئیات درب ها را ارائه نمی دهند و شرکت روماک جز معدود وبسایت های ایرانی است که نقشه های اتوکد را در اختیار کارفرمایان قرار داده و در واقع به این شکل خریداران را برای رسیدن به آنچه مدنظرشان است راهنمایی می نماید. عکس زیر نقشه جزئیات درب ضد سرقت موریس تولید شرکت روماک می باشد.

خرید اینترنتی درب ضد سرقت

راهنمای خرید برای تمامی محصول عرضه شده (انواع درب)

شاید وجود یک دفترچه و یا مقاله راهنمای خرید درب ضد سرقت و درب اتاق خواب نشان از اوج توجه فروشنده به مشتریان خود می باشد. زیرا راه درست خرید درب را به آنها نشان می دهد و با بیان جزئیات در مورد کالای استاندارد به خریدار حقانیت خود را اثبات می کند. شرکت روماک از آنجایی که ارائه اطلاعات درست به مشتریان را از وظایف اصلی خود می داند، برای تمامی محصولات خود راهنمای خرید در نظر گرفته و آن را در اختیار بازدیدکنندگان قرار داده است تا قبل از خرید اینترنتی درب ضد سرقت آن را مطالعه فرمایند.

عکس با کیفیت همراه با تمام جزئیات درب ضد سرقت

در هنگام خرید درب ضد سرقت حتما به این نکته توجه داشته باشید که عکس ها کپی شده نباشند. همچنین از تمام جزئیات درب عکاسی شده باشد در واقع عکس درب ضد سرقت می بایست گویای تمامی اجزای تشکیل دهنده آن باشد. برای مثال عکس زیر از جرئیات درب ضد سرقت موریس تولیدی شرکت روماک می باشد.

خرید اینترنتی درب ضد سرقت

4. مواردی که هنگام خرید اینترنی درب چوبی می بایست به آن دقت کرد ؟

هنگام خرید درب چوبی می بایست دقیقا به مطالبی که در خرید اینترنتی درب ضد سرقت به آن اشاره شد(جهت مشاهده راهنمای خرید اینترنی درب ضد سرقت راهنمای خرید اینترنی درب ضد سرقت را مشاهده فرمایید)  توجه کرد با این تفاوت که جزئیات درب اتاق خواب کمتر می باشد. اما از نظر زیبایی و ظرافت درب اتاق خواب تنوع بیشتری دارد. بنابراین عکس نقش کلیدی در انتخاب درست درب اتاق خواب دارد از این رو تصاویر نقش کلیدی دارند. تصاویر زیر نمونه ای از عکاسی درب اتاق خواب ورشو تولیدی شرکت روماک می باشد.

جهت مشاهده نمونه ای از راهنمای خرید محصولات، صفحه راهنمای خرید درب اتاق خواب را مشاهده نمایید.

خرید اینترنتی درب ضد سرقت

5. فروش درب ضد سرقت آنلاین

فروشگاه آنلاین درب ضد سرقت ؛ اطلاعات و جزئیات درب های گوناگون را در اختیار کاربران قرار می دهد. بدیهی است که تمامی درب های یک فروشگاه، دارای ویژگی ها و خصوصیات مشابه نیستند. در نتیجه باید به جزئیات درب از جمله ساختار درب، متریال به کار برده شده ، ضخامت درب ، نوع رنگ و یا نوع روکش ، جنس یراق آلات و دستگیره بپردازد. علاوه بر ویژگی های فنی ، ویژگی های ظاهری درب نیز باید مورد بررسی قرار بگیرد.

پیشنهاد می شود پیش از خرید آنلاین درب ، با کارشناسان مربوطه تماس حاصل بگیرید. کارشناسان شرکت روماک راهنمای شما خواهند بود تا بدون هیچ دغدغه ای درب مورد نیاز را تهیه نمایید.

لازم به ذکر است ، شرکت روماک قرارداد را با حفظ حقوق کارفرمایان به سرتاسر ایران ارسال خواهد کرد. در صورت تمایل برای خدمات نصب  به هنگام تحویل درب ، متخصصان نصاب عملیات نصب را نیز انجام خواهند داد. تاکید می شود تمامی موارد در بندهای قرارداد مورد بررسی قرار می گیرد.

پیشنهاد روماک

روماک با داشتن سال ها تجربه در زمینه تولید و فروش محصولات چوبی ، به کارفرمایان گرامی پیشنهاد می کند تا در صورت امکان به صورت حضوری از شوروم دیدن فرمایید. شوروم شرکت روماک واقع در شهر تهران بوده و انواع درب های ضد سرقت، ورودی و اتاقی همراه با روکوب، پشت کوب و یراق آلات بر روی چهارچوب های حقیقی نصب شده اند. ما معتقد هستیم که باز و بسته کردن درب در یک فضای حقیقی حق مسلم کارفرمایان است.

در صورتی که امکان بازدید از شوروم را ندارید، کارشناسان فروش و مهندسان فنی روماک آماده مشاوره و معرفی محصولات با جزئیات کامل هستند.

به خواندن ادامه دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *